Top Commentators 2023

 Akhirnya, masa telah tiba untuk saya umumkan senarai top pengomen di blog saya sepanjang tahun 2023. Tanpa membuang masa, berikut adalah keputusannya...


Saya juga periksa dulu di Comments, mana tahu, mungkin ada yang termasuk ke Spam. 

Jadi, dari print screen di atas, senarai pemenangnya ialah...

1) NA - 168 komen

2) Dear Anies - 168 komen

3) nohas - 111 komen

4) Seri Kandi Tanah Jauhar - 101 komen

5) mrhanafi - 97 komen

Yay! Tepuk tepuk tepuk 👏👏👏

Tahniah, tahniah!! 😊

Kepada 5 penama di atas, tolong email saya knitskiki@gmail.com butiran seperti nama, alamat lengkap dan nombor telefon untuk urusan pengeposan sedikit cenderahati dari saya, ya. 

Selamat tahun baru 2024! 🎆🎉🥳

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen di blog saya ini. Bukan sahaja kepada 5 pengomen terbanyak, tetapi kepada anda semua, yang sudi singgah sini dan tinggalkan komen sepanjang tahun 2023. Saya sangat hargainya... 💓

Terima kasih. Jumpa lagi. 

43 comments:

  1. Alhamdulillah.. Tahniah para pemenang... Rezeki 2024

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye, ye. Alhamdulillah, dapat kongsi rezeki dengan yang rajin mengomen.

      Delete
  2. Replies
    1. Hehe.. Harap NA suka hadiah dari saya. :)

      Delete
  3. Replies
    1. Ye. Tahniah pada deme, yang rajin mengomen.

      Delete
  4. Tahniah semua. Tepuk-tepuk!
    Selamat Tahun Baharu 2024 Nur.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...
    terima kasih banyak2...
    tahniah juga kepada yg lain! hebat hebat!
    kejap lg eh sy emel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama, Anies. Terima kasih pada Anies juga, rajin singgah blog saya.

      Delete
    2. terima kasih juga sbb sudi singgah blog sy ituuuu ;-)

      Delete
  6. Nama-nama kat sini dikenali juga. Tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, gitu. Dia orang memang rajin tinggal jejak di blog kawan-kawan, kan.

      Delete
  7. Alhamdulillah, syukur atas kemenangan ini. Lihatlah dunia!!!
    🤭🤭🤭

    Terima kasih, Nur. Kita email ya, kecik tapak tangan, Stadium Sultan Ibrahim kutadahkan 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... tepuk tepuk tepuk untuk SK! Hadiah sudah on the way. :)

      Delete
  8. Alhamdulilah...tahniah semua!

    Cuya bila lagi nak komen banyak2 ni.. mood turun naik ajer.. hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... ok la ni, Cuya. Thank you, tau, datang sini. :)

      Delete
  9. Alhamdulillah tahniah buat rakan bloggers yang berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye. Tahniah pada dia orang. Rajin singgah sini.

      Delete
  10. Tahniah semua yg rajin sangat mengomen ni.

    ReplyDelete
  11. Selamat kepada 5 top commentator...

    Selamat juga kepada Mbak karena blognya banyak yang mengunjungi dan Mbak sangat ramah untuk membalas komentar dan saling berkunjung.

    Salam,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih, Pak Asa. Saya memang suka, kerana ini cara saya dapat jumpa orang, walau pun online. Dapat kenalan, juga ilmu bila berkunjung ke blog kawan-kawan.

      Delete
  12. Perghhh pemenang yearly commenter.. tahniah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye. Tiap-tiap tahun Insya-Allah, saya akan beri cenderahati, jika ada rejeki lebih.

      Delete
  13. tak terfikir langsung dapat komen di blog ini hingga 97 kali..terima kasih Nur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la. Saya pun terkejut juga. Sebab last saya check bulan Disember, nama lain di tempat kelima top pengomen. Tapi, sudah rezeki Encik Hanafi. Tahniah, ye. Sama-sama. Hehe..

      Delete
    2. Yalah kan...saya komen dan datang ke blog untuk baca artikel ..tanpa harap apa-apa balasan

      Delete
    3. Alhamdulillah. Saya sangat hargainya.

      Delete
  14. Replies
    1. Ye, Mummy Ayu. Dia orang ni memang rajin mengomen.

      Delete
  15. Congrats 🎉🎉🎉🎉🎉🎉. Ikut senang bacanya 😘👍. Dan semua teman2 yg menang ini memang hobi berkomentar baik di banyak blog termasuk blog saya. Apalagi kak Anies 😄😍. Suka kalo dia dah komen 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, betul. Mereka di atas memang rajin mengomen.

      Delete
  16. Alhamdulillah . Tahniah untuk semua kaki-kaki komen

    ReplyDelete