Spagetti goreng

 


Ada rasa tak larat lari pagi tadi. Berpeluh lenjun, basah baju. Sambil sembang dengan kawan, dapat 11.28 km pagi tadi.

Gambar di atas adalah spagetti goreng ala kampung style, yang saya masak awal pagi sebelum subuh. Nampak macam bihun goreng, sebab saya guna spagetti angel hair. Saya tumis bawang merah, bawang putih dan cili padi hijo. Letak fishcake, tauhu goreng dan ayam masak merah seketul, lauk tak habis semalam. Letak black pepper juga. 😋 Guna bahan yang ada dalam peti ais je.

Korang makan apa tu? Masak apa? 😊

Ok la ye. Jumpa lagi.

16 comments:

  1. sedappp
    oh patut mcm mihun, angel hair he hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye, Cik Nor. Sesekali, goreng spagetti kg style. :)

      Delete
  2. favourite kita ni.. tapi Nur okey la, lepas makan, lari hampir 12 km. Kita?? malu nak cakap, hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Badan SK, kecik je saya tengok. Makan roti gardenia wheat lagi ye, pagi-pagi. :)

      Delete
  3. Makan lebihan kelmarin, nasi beriani dengan lauk daging.
    Haah nampak macam bihun goreng.

    ReplyDelete
  4. betul laaa nmpk mcm bihun gorng tadi padahal dah baca tajuk spageti hahaha

    ReplyDelete
  5. sedapnya..ada ayam masak merah, black pepper lg...

    ReplyDelete
  6. Saya pun suka guna angel hair. Halus senang nak kunyah..hehe

    ReplyDelete
  7. Sedap ni spaghetti angel hair. Tak kasar macam spaghetti biasa.

    ReplyDelete
  8. pasti lebik baik daripada mi biasa....sedap kan

    ReplyDelete