Unexpected gift

 Sabtu, 10 Februari 2024 - Masa saya check email, terima email dari SK, beritahu yang ada parcel on the way. Wah... Baiklah.

Tak lama kemudian, sampai lah bungkusannya. Tak tahu pula saya, sekarang ni cuti am ( cuti Tahun Baru Cina) pun, courier kerja, ye. 


Mari kita buka bungkusan, lihat apa di dalam. Saya sedikit terkejut, kerana selain 2 blog yang saya ada menang giveaway, saya tak expect akan terima hadiah lain.


Tadaaa... Bekas simpan roti kedap udara. Saya pun baru tahu, setelah SK share video tiktok mengenai bekas ini. Saya sangkakan, bekas simpan kerepek atau kuih raya. 😁


Bekas ini muat letak roti gardenia kecil. Mudah, dan roti pun tak masuk angin. Alhamdulillah. Terima kasih, atas pemberian hadiah ni. Saya suka. 😍 Semoga bertambah murah rejeki SK dan family. 

Saya update ni guna handphone je. Tak sempat blogwalking lagi. 

Jumpa lagi. 😊

26 comments:

  1. Alhamdulillah, ini namanya rezeki yang tak disangka-sangka kan.. tahniah kak :D

    ReplyDelete
  2. Saya baru tahu ada bekas simpan roti.

    ReplyDelete
  3. Haaa.. kan.. sy pun tak sangka dapat noti dari TT, runner dah nak buat penghantaran. Kalau ikutkan dr apa yg sy tempah, saiz container tu 3L muat utk roti saiz jumbo. Kalau dia bagi salah saiz, memang nak kena komplen ni, hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laju dan efficient sungguh, seller TT.
      Tak, tak. Saiz betul. Rasanya, muat roti saiz jumbo. Sebab panjang bekasnya. Cuma saya biasa beli roti saiz kecik je, SK. :)

      Delete
  4. Wah menarik ni, tahniah juga puan Nur dapat hadiah 👍

    ReplyDelete
  5. macam tahu2 je kan...
    bulan puasa nanti pasti
    bila makan roti ada lebihan
    boleh simpan dlm bekas ni

    ReplyDelete
  6. memul tgk gmbr
    sy igt dpt hadiah macaroon
    hehehhee

    ReplyDelete
  7. Wah…Tahniah Nur 👏🏽
    Memang berguna sangat ni.

    ReplyDelete
  8. Wah..SA suka kalau hadiah yang boleh di guna...tahniah Nur

    ReplyDelete
  9. Menarik hadiahnya...selamat yaa😊

    ReplyDelete
  10. Baguuuus toples nya kak ❤️👍. Saya pun suka beli2 wadah begini utk tempat kue dan segala macam. Juga size yg pipih dan lebar utk food preparation dan simpan di kulkas biar tampak rapi 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya, Fanny. Nampak kemas tersusun stok makanan.

      Delete
  11. Alhamdulillah..rezeki dapat tupperware roti. Tak silap viral bekas roti ni. Sangat berguna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la. Akak tak tahu, sebab tak guna TikTok. Memang sangat functional.

      Delete