Family time

 Semalam petang, saya, suami dan anak-anak pergi tengok wayang. Cerita Batman.


Patut orang pilih dia jadi batman. Pada pendapat saya, Robert Pattinson ni, in between antara Christian Bale dan Ben Affleck. Plus, dia ada strong jawline. Nampak sharp je look dia sebagai batman. Saya suka dia sejak dia berlakon Twilight lagi. Walaupun storyline dia saya rasa agak slow, tapi ni adalah cerita batman paling real. Sebab bila kena tembak, dia sakit. Memang dia takde power pun, macam superhero yang lain.

Rasa seronok sebab dapat habiskan masa dengan keluarga. Anak-anak semua pun ada, berkumpul. Anak sulung tengah cuti kolej. Sekarang anda tahu yang saya ni, dah tua. 

Pagi ni pun, saya tak jogging juga. Jadi, dah 2 hari berturut-turut saya tak jogging. Saya pergi sarapan dengan suami di Kluang Coffee. Pertama kali saya merasa makan kacang pool.


Kopi tu, nama dia, kopi mantul. Lebih kepada rasa coklat dari kopi, dan rasa manis. Saya kena tambah air masak. Kekok makan kacang pool, sebab roti bakar dia tebal. Comot rasanya. Alhamdulillah. Rezeki Allah bagi makan di sini.

Suami pula, order sarapan besar, atau big breakfast.


Sedap. Syukur Alhamdulillah. 

Ok.

Jumpa lagi ye.

No comments:

Post a Comment